חזרה לדף קודם
חזרה לדף ראשי
אייקון חיפוש

אודות

אודות zap השוואת מחירים

מי אנחנו?

zap השוואת מחירים - www.zap.co.il, בבעלות zap group, הוקם בשנת 2000 במטרה להעניק לצרכנים הישראליים כלי חכם ופשוט להשוואת מחירים ומקור לקבלת כל המידע הנדרש לביצוע קנייה צרכנית חכמה.

כיום zap השוואת מחירים הוא אתר השוואת המחירים למוצרים ולשירותים הגדול והמוביל בישראל, בו מבקרים מדי חודש כ- 2 מיליון גולשים שונים. האתר הוביל בשנים האחרונות מהפכה צרכנית ושינוי של ממש בתרבות הקנייה באינטרנט.

מה באתר?

אתר zap השוואת מחירים מציג מידע מלמעלה מ- 1,300 אתרי מסחר שונים, ומאפשר ביצוע השוואת מחירים במגוון רחב מאוד של תחומים: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים, ציוד וריהוט לבית, לגן ולמשרד, ציוד לתינוקות ולילדים, מוצרי בריאות ויופי, תיירות, מתנות, בגדים, נעליים, ספרים ועוד.

באתר zap השוואת מחירים ניתן למצוא מידע רב אשר מטרתו לסייע לגולש בתהליך הקנייה – השוואת מחירים של למעלה ממיליון מוצרים, מפרטים טכניים של המוצרים, חוות דעת גולשים על המוצרים, חוות דעת גולשים על החנויות המציגות באתר, סקירות מוצרים, מדריכי קנייה ועוד.

החזון שלנו:

להיות האוטוריטה המעניקה ערך לצרכן בתהליך קבלת החלטת הרכישה.

אנחנו ב-zap עושים הכול, על מנת להבטיח כי המידע המוצג באתר הינו איכותי, מדויק ועשיר, ופועלים בנאמנות רבה ליישום העקרונות המנחים אותנו בניהול האתר:

  • אנחנו מחויבים בראש ובראשונה לגולשים.
  • אנו מחויבים לאמינות ולאובייקטיביות בהצגת התכנים, התגובות והתוצאות.
  • איננו עורכים את תגובות הגולשים באתר, אבל עושים מאמץ רב בכדי לבדוק את אמינותן.
  • אנו מגנים על פרטיות הגולשים. ניתן להשתמש ב- zap מבלי למסור אף פרט מזהה.
  • ב- zap השוואת מחירים הכוח נמצא אצל הגולשים. אנו מעודדים כתיבת המלצות וחוות הדעת, כדי להבטיח לקהל הגולשים שלנו מידע רב המבוסס על חכמת ההמונים.
  • אנחנו מתחייבים לעשות כל מאמץ כדי להשיג עבור הגולש את כל המידע הדרוש לצורך קבלת החלטת קנייה חכמה.
  • אנחנו מאמינים במצוינות, בדינאמיות, בזמינות ובאובייקטיביות. אם אתם, הגולשים, חושבים שאנו יכולים להיות מועילים עוד יותר.

קצת נתונים עלינו

במנתוני ועדת המדרוג לאינטרנט מחודש ינואר 2013, zap השוואת מחירים מדורג בעשירייה הראשונה של האתרים המובילים בישראל עם אחוז חשיפה של מעל ל- 15%, כאשר זמן הגלישה החודשי הממוצע באתר הוא כ- 30 דקות.

בשנת 2006 קיבל zap את תו אמון הציבור - ארגון לתועלת הציבור ללא מטרות רווח, אשר קם מתוך הייעוד לשנות את התרבות העסקית בישראל.

zap נבחר לאתר הידידותי בישראל ולאתר השוואת המחירים המוביל בישראל – בתחרות ה- Webi awards של קבוצת אנשים ומחשבים - שנה שנייה ברציפות.

בשנת 2012 הצטרף מותג zap השוואת מחירים לרשימת מותגי העל היוקרתית Superbrands ובשנת 2014 נבחר zap פעם נוספת כמותג על.

צוות ההנהלה

  • דרור זליט – מנהל zap השוואת מחירים
  • שלומי עמיצור – מנהל תוכן
  • יעל שניצר – מנהלת קשרי לקוחות
  • רגינה קליימן – מנהלת צוות פיתוח
  • אמיר שינקמן – מנהל מוצרים
  • ליאת סדן – מנהלת שיווק
  • שרית ילוב – מנהלת מכירות