דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות וירטואלית למוצרי מחשב (רמת גן)
בעלים:
שלמון שרותי מחשב
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשלמון שרותי מחשוב ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
1
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על שלמון שרותי מחשוב
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
22/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוכם שהמסך יגיע תוך שבוע תמורת סכום של 3200 ש"ח (שלב סגירת העסקה). המוכרת הנחמדה התחייבה לספק מסך מסוג A01, מעין שדרוג של הדגם הישן יותר, A00.
לאחר אותו שבוע נאמר לי שהמשלוח של המסכים מתעכב, ולכן עלי לחכות שבוע נוסף.
כמו כן "בגלל הביקוש הרב", מחיר המסך עלה ל3300 ש"ח (מאה ש"ח יותר מהמחיר שנסגר בעסקה) - הסכמתי, העיקר היה בשבילי שהמסך שאני רוצה יגיע.
עבר לו שבוע נוסף, המסך הגיע אליהם והתבקשתי לבוא לאסוף אותו בעצמי - הייתי מוכן כדי לקבל את המסך באותו היום ולא לחכות למשלוח.
להפתעתי כשפרקתי את המסך וחיברתי אותו למחשב, המסך התגלה כ- A00 ולא A01 כפי שהובטח. לאורך אותם שבועיים ווידאתי שוב ושוב שמדובר בA01 שאני רוצה, והובטח לי שמדובר בו.
האנשים בשלמון למעשה לא עמדו בהתחייבות שלהם לדגם הספציפי A01, וסיפקו לי מסך שלא ביקשתי.
המחיר בשוק למסך הA00 היה 3100, כך שהפסדתי 200 ש"ח בעצם הקניה מהם - ושוב, החבר'ה בשלמון פיצו אותי ב100 ש"ח בלבד, למרות שנגרם לי נזק של 200 ש"ח.
הם איפשרו לי לקבל את כל הכסף בחזרה ולהחזיר את המסך, אך העדפתי להשאירו כדי למנוע נזק נוסף של המתנה של שבועיים נוספים למסך מחברה אחרת שמוכרת במחיר השוק, 3100 ש"ח.

חווית הקניה הבהחלט לא נעימה גרמה לי להרגיש מרומה, אין ספק שלא אקנה משם שוב ולא אמליץ לאף אחד ממכרי לקנות מהם בעקבות המקרה.
תגובת החנות:
המסך אותו ביקש לרכוש אופיר הינו מסך מיוחד המוזמן מראש מחו"ל עבור לקוחות ואינו מוחזק במלאי הספק שלנו (אומניטק). בשל כך עודכן הלקוח כי צפי להגעת המסך יהיה שבועיים לפחות.
אנו העברנו הזמנתו ליבואן אשר מצידו הבטיח כי המסכים אשר יגיעו לארץ יהיו מדגםA01 כפי שהזמין אופיר. מהירות המשלוח היתה בדיוק כמובטח.
לצערנו הרב סופקו לנו מסכים מסדרת ייצור קודמת A00 למרות הבטחות מפורשות (במשך אותם שבועיים) כי המלאי שיגיע הינו כבר מסדרת הייצור החדשה A01.

יש לציין אגב כי הלקוח לא שילם מקדמה בגין ההזמנה (למסך המוזמן במיוחד) ומלבד התחייבות לקנות כשיגיע לארץ לא ביצע שום הזמנה רשמית במשך אותם שבועיים.

כפי שציין הלקוח הוצע לו כי המסך ישלח אליו עם שליח אך זה בחר לבוא ולקחת אותו באופן אישי.

מייד כשהלקוח דיווח לנו על חוסר ההתאמה במוצר שקיבל הוצעו לו שתי אפשרויות:
1) החזרת המסך (למרות שכבר נפתח וחובר למחשב) וקבלת מלוא כספו בחזרה.
2) השארת המסך אצלו וקבלת פיצוי כספי בסך 100 ש"ח במזומן.

יש לציין כי הפיצוי שהוצע אינו קשור למחיר השוק וכי הוא נעשה אך ורק כמחווה של רצון טוב מחיר השוק של המסכים הנ"ל זהה לסכום המלא ששילם (יתכן שיש חנויות זולות במעט)

לאחר יומיים נוספים בהם הלקוח התלבט הודיע לנו לבסוף כי בחר להשאיר המסך אצלו. אנו כנגד שלחנו אליו עם שליחות אקספרס מעטפה ובה חשבונית בגין המסך ו- 100 ש"ח במזומן.

יש לציין כי לכל אורך הדרך טל אטיאס, נציגת המכירות שלנו טיפלה בלקוח באופן מסור וניסתה לענות לכל צרכיו.

אפילו בדבריו של אופיר עולה כי אין מסכים כאלו בשוק וזמן ההמתנה למסך הינו שבועיים גם בחנויות אחרות כך שלא ברור מדוע מלין על כך כאשר אנו יידענו אותו מראש בנושא.

שרות הלקוחות גרוע? מוטב היה לו לא היה מעלה טענה זו בכלל שכן במשך שבועיים היתה עימו נציגת השירות טל אטיאס בקשר רציף, בשיחות ארוכות ונתנה מענה סבלני ושירותי לכל שאלותיו.

מיותר לציין כי שלמון שרותי מחשב מקפידה על הגינות בפרסום תוך מתן שירות אמין ואיכותי לקהל לקוחותיה.
חבל לנו שאופיר לא בחר לשתף אותנו בחוסר שביעות רצונו בטוח אני כי היה מקבל מענה הולם כפי שגרם לנו להאמין שקיבל.


מוצר:
מסך 2408wfp A01
תמונת משתמש
שם:
אליעזר
תאריך:
27/11/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שישי בערב דרך אינטרנט וכבר ביום שני חיפסו אותי למסור את המדפסת.הביאו לי למקום עבודה.מאחר והיו בעיות טכניות
הוחלף לאחר באישור HP.גם ההחלפה בוצעה במקום עבודתי וכל זאת בליווי תמידי לפתור הבעיה
מוצר:
מדפסת 3920
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
05/09/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב והתייחסות סוג א' - שבחים!

קיבלתי ליווי וסיוע רב בבחירת המכשיר והדגם, ההזמנה הייתה פשוטה, המכשיר היה במלאי.
בנוסף, קיבלתי עזרה וסיוע בהתאמות ופתרון בעיות גם לאחר קניית המכשיר.
חוויית הקנייה הכי טובה שהייתה לי בשנה האחרונה - כמו שצריך ולא פחות מזה.

יחס אישי - מומלץ בחום.
מוצר:
נגן DivX DP 1000
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply