דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיגיטל שופס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיגיטלי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
33
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
20
0
13
נמצאו 33 חוות דעת גולשים על דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
shmuel
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התשלום עבור העסקה נעשתה דרך הטלפון (יש להם עוד אופציה דרך פייפל) השרות היה מהיר ויומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה המשלוח הגיע.
מוצר:
מצלמת ווב LifeCam HD3000
תמונת משתמש
שם:
omri
תאריך:
12/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את האתר בזאפ. המחיר הכי זול. הזמנתי דרך האתר וקיבלתי בדואר תוך יומיים !!
זו לא רכישה ראשונה שלי באתר דיגיטלי ועם שירות מהיר כזה אני בטח אמשיך !!
מוצר:
כרטיס זכרון 32GB
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
11/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון
לא חוזרים אפילו שהשארתי מליון הודעות
אחרי שבועיים הצלחתי לתפוס אותם והם אמרו שיחזירו את הכסף
זה נאמר לי לפני שבועיים וחצי
ועדיין לא ראיתי את הכסף חזרה
פתחתי מולם מחלוקת בפאי פאל
ואני עדיין לא יודעת מה קורה אם זה


לא לקנות מהם!!! חבורה של שקרנים וגנבים!
מוצר:
כרטיס מקרו SD 32 GB
תמונת משתמש
שם:
Cman
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר הזמנה 13450.
עברו יותר מ -14 יום , לא קיבלתי את המוצר,
השירות שקיבלתי מהחנות גרוע,
ביקשתי זיכוי כספי וטרם קיבלתי תגובה,
בשיחה קודמת הנציג אמר לי שהמוצר לא במלאי,
וזה בעיה שלי שלא הזמנתי שליח עד הבית בשתלום נוסף.
שירות גרוע , לא עומדים בזמנים,
מקווה שאקבל את הכסף בחזרה בהקדם,
כי את המוצר לא קיבלתי ועברו כבר 18 ימים.
מוצר:
זכרון נייד SanDisk Blade 32GB
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
26/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיגיטל שופס מקלדת ועכבר אלחוטי.
כאשר קיבלתי את המשלוח התברר לי שרכשתי מוצר לא נכון וביקשתי מהשירות לקוחות להחזיר את זה בתמורה למוצר מדגם אחר.
כשהם אמרו לי לשלוח להם את זה ואח"כ אוכל להזמין מוצר אחר ושלא תהיה בעיה לא חשבתי שתהיה בעיה אבל מאותו הרגע רק התחילו הבעיות..

אחרי חודש וחצי שלא יצרו איתי קשר מהחנות - יצרתי איתם קשר ונאמר לי שהחבילה שלי לא הגיעה אליהם בכלל ושכדאי לי לבדוק בדואר אם החבילה שלי אצלהם.
בדואר ישראל כמו בדואר ישראל סיפרו לי שאצלהם הכל עובד כרגיל ושהחבילה שלי הגיעה ליעד שלה (דיגיטל שופס, ראשל"צ) ואילולא היה זה קורה הייתי מקבל את החבילה בחזרה הביתה (לפי כתובת השולח שרשמתי על החבילה) ומכיוון שהחבילה לא נשלחה בחזרה אליי (ולא נמצאת במחלקת "עלומים" - המקום אליו כל החבילות האבודות מגיעות) אני יכול להיות סמוך ובטוח שהחבילה שלי הגיעה ליעד שלה וכדאי שאצור קשר עם הנמען.

כשיצרתי קשר מחודש עם החנות "הובטח" לי שהחבילה לא הגיעה אליהם ושאין להם אינטרס לשמור את החבילה שלי ולא לזכות אותי כי הם מחזירים את המוצר לחברת מיקרוסופט ומזדכים מולה ללא הפסד.

ואז אני שואל שאלה אחרת -
מה אני הייתי עושה אם הייתי מקבל בחזרה לחנות שלי מוצר חדש ששילמו עליו וויתרו עליו?? מזדכה עליו ומזכה לקוח? ל-א!
הייתי מוכר אותו ומרוויח עליו פעמיים!!
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
13/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת Logitec C270H ב http://www.digitali.co.il ).
לאחר זמן מה הבחנתי כי התמונה המתקבלת מהמצלמה מטושטשת למדי ורועשת בצד אחד:
כתבתי לשרות הלקוחות וקיבלתי מענה:
שלום רב,

שלח לנו בבקשה את המצלמה בדואר רשום ונשלח לך חדשה.

כתובתנו:
דיגיטל שופס
ת.ד. 17200
ראשון לציון 75070


בברכה,

שרות לקוחות,
דיגיטל שופס
1-599-508200

עד כאן , טוב ויפה. כיוון שרציתי לקצר את התהליך ולא להישאר זמן רב ללא מצלמה, שאלתי את שרות הלקוחות אם, אוכל לגשת ולהחליף את המצלמה בחנות בחיפה, ונעניתי:
שלום רב,

ניתן להחליף את המוצר בחנות בחיפה.

אנא צור קשר עם החנות ישירות על מנת לוודא שיש להם את המוצר במלאי.

ביקשתי משרות הלקוחות להמשיך ולטפל בנושא עד הסוף, כמו שלדעתי מחויב משרות לקוחות מקצועי :

לשרות לקוחות שלום,

אני מבקש להסדיר את ההחלפה עם החנות בחיפה, שלא אתקל בבעיות כשאגיע לחנות.
בבקשה לבדוק את המלאי, לוודא שהחנות יודעת על ההחלפה.
נא להנחות אותי אם אני צריך להביא איתי דבר מה מלבד המצלמה עצמה, ובאילו שעות ניתן לעשות את ההחלפה.

בברכה,

לא קיבלתי מענה, מה שבעיני נראה מאד לא מקצועי.
ניסיתי להשלים את החסר בעצמי, וליצור קשר עם החנות בחיפה.
במשך מספר ימים הופיע באתר החברה, מדי יום, הודעה כי "החנות בחיפה תהייה סגורה היום".
ביום ה' האחרון התבשרתי על ידי שרות לקוחות (עוד שיחת טלפון) , כי החנות תפתח מחדש ביום א'.
צלצלתי שוב ביום א' לוודא שיש בחנות מלאי ואוכל לבא להחליף. למרבה ההפתעה הגעתי שוב לשרות הלקוחות.
“התקשרת ל 052-9770015 ? לא, מה פתאום. זה לא המספר של החנות בחיפה. המספר הוא 04-8400895. "

ולמה מופיע באתר מספר לא נכון ? לא מקצועי כבר אמרתי ?

לאחר מסכת ארוכה שנמשכה משספר ימים, זכיתי סוף סוף לדבר עם ניר בחנות בחיפה, ואחרי שעדכנתי את ניר שאני מעוניין לבא ולהחליף את המצלמה (כי איש כמובן לא הודיע לו או תאם איתו), ולאחר ששאלתי מה עלי להביא איתי מלבד המצלמה (כי בשרות לקוחות לא טרחו לענות לי על כך) הגעתי לחנות ביום ב' האחרון.
כשהגעתי לחנות, התחיל סוף סוף התאום : ניר צלצל למרכז השרות. אחרי שיחה לא ארוכה שואל אותי ניר מה הבעיה במצלמה. (שוב אציין: חובבני ולא מקצועי. כבר נשאלתי, כתבתי, ההחזרה אושרה. עשו את העבודה שלכם ואל תטרטרו אותי).
השבתי כי אני לא מתכוון להתחיל את הדיון והתיאור והברור שוב, וכי קיבלתי אישור ממרכז השרות להחליף ולשם כך באתי.
לאחר מספר דקות יצאתי מהחנות עם מצלמה חדשה.
הפתעה נוספת, לאו דווקא משמחת במיוחד חיכתה לי בבית: המצלמה שקיבלתי לא הייתה טובה יותר מזו שהחזרתי. נהפוך הוא, איכות התמונה גרועה יותר והבדלי החדות בין שמאל וימין ניכרים גם במצלמה החדשה.
האם זו האיכות של Logitech או שקיבלתי חיקוי סיני זול ?
שוב שלחתי מייל לחנות וקיבלתי תשובה:

אנא החזר לנו את המצלמה בדואר רשום לכתובת:

דיגיטלי
ת.ד. 17200
רשל"צ 75070

אנו נחזיר לך את כספך כולל דמי המשלוח בדואר רשום.

וכך עשיתי, והודעתי לחברה במייל כי שלחתי את המצלמה בדואר רשום.
לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר כשבוע שלחתי שנית, ובקשתי תשובה. לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר יום נוסף שלחתי בשלישית. עדיין לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר יומיים נוספים התקשרתי. בניסיון השלישי הצלחתי לדבר עם החברה, ונאמר לי כי "הועבר זיכוי לכרטיס האשראי וכי אראה זאת תוך מספר ימים" , ותוך שבוע אכן קיבלתי.
לסיכום:
- מוצר באיכות ירודה תחת השם Logitech
- שרות לקוחות מאד לא מלוטש ולא מקצועי לדעתי

מוצר:
מצלמת רשת C270H
תמונת משתמש
שם:
יערה
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את האתר בזאפ. הכי זול שהיה. דיברתי בטלפון עם המוקד שלהם ושם היו מאוד נחמדים והמליצו לי ללכת לקנות ישירות בחנות במחיר של האתר. הלכתי לסניף בראשון לציון ושם פגשתי מוכרים מקצועיים ויצאתי עם המוצר במחיר מצוין. לאחר מספר ימים פניתי לחנות לגבי בעיה שהיתה לי והם בטלפון פתרו את הכל. ממליץ בחום !
מוצר:
IPOD TOUCH
תמונת משתמש
שם:
tvri
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה נהדרת מילוי הטפסים קל ופשוט התייחסות מהירה למייל ששלחתי משלוח מהיר ביותר המוצר עובד מצויין קומפקטי ביותר בקיצור העיסקה היתה מוצלחת
מוצר:
דיסק אונקי 32gb
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי XBOX בחנות דיגיטלי. קיבלתי המלצה מחברים שקנו גם שם. קניתי בחנות בת"א חבילת מבצע עם מצלמה קינקט ואביזרים.
כשהגעתי הביתה לא הצלחתי לשחק עם המשחקים, דיברתי בטלפון עם שירות הלקוחות ולאחר מכן הגעתי לחנות ברשל"צ ושם חיברו לי את המכשיר והגדירו אותו כמו שצריך והכל פעל מצוין.אני מאוד מרוצה מהשירות גם בטלפון וגם בחנויות. שמח שקניתי בדיגיטלי. תמשיכו כך.
מוצר:
XBOX KINECT 250GB
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
30/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי, אחרי שבועיים וחצי התברר כי שכחו לשלוח(!). אמרו שישלחו מיד ואקבל בתוך 48 שעות. אחרי יומיים טענו ששלחו אבל לא הצלחתי לקבל מספר מעקב - טענו שעושים את זה רק בסוף היום ואם אני רוצה יסמסו לי את המספר בלילה. לא קרה.
ביטלתי את העסקה.
מוצר:
קונסולת משחקים Wii PAL
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
18/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדיגיטלי סניף חיפה ורכשתי זיכרון נייד.
השירות היה מהיר,אדיב,ומקצועי.
המחיר והשירות עולים על הכל וללא ספק אשוב לקנות בדיגיטלי חיפה.
תודה על הכל.
מוצר:
זיכרון נייד cruzer blade
תמונת משתמש
שם:
shaul
תאריך:
05/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
או שמדובר בשקרנים או שמדובר בשלומיאלים.
במקום SD CARD שלחו לי דיסק און קיי . ביום שישי 30.3.12 החברה הודעתי לחברה שקיבלתי מוצר לא נכון. הם אמרו שהם יודעים ושזו טעות שלהם והם שולחים מיד את המוצר המוזמן. היום ה 5.4.12 עדיין המוצר לא היגיע. כל יום הם אומרים שלחנו יגיע. לחברה זו אין למעשה שרות לקוחות אתה מועבר לשירות מתן תשובות שמי שעונה לך הינו בסך הכל טלפן שלא יודע מה קורא וחבל להתרגז עליו. הטלפן לוקח הודעות אבל עד היום אף פעם לא חזרו אלי. מכיוון שאני רוצה את המוצר בחג ביטלתי את ההזמנה ומחר אני ארכוש בחנות במחיר יקר יותר מאשר ברכישה זו.
מוצר:
sd card 32 GB
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
01/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שתי סטים של מקלדות אלחוטיות שלחו רק אחת וחייבו על שתיים! למרות עשרות פניות למוקד הטלפוני וגם לסניף בת"א (מישל) בחברה פשוט לא מתייחסים אלייך אחרי ששילמת ! לא להתקרב אפילו לא עם מקל ראו הוזהרתם !!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין 2 מקלדות. לאחר שהמשלוח התקבל אצל הלקוח הוא הודיע לנו כי קיבל רק מקלדת אחת.
זיכינו את הלקוח בסכום המוצר שלא קיבל, וכספו הוחזר לו דרך כרטיס האשראי.

מוצר:
סט מקלדת אלחוטית mk220
תמונת משתמש
שם:
simcha
תאריך:
19/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את המכשיר (חדש וסגור בקופסה) תוך כ-6 ימים, 4 ימי עסקים.
תחילה חשבתי שיש בעיה עם המכשיר, הנציג (מהחנות בראשון) ניסה לעזור ככל יכולתו והיציע החלפת מכשיר ע"י שליחה בגוביינא. בפועל מכשיר תקין.
בהשוואה לאתרים אחרים שירות מצויין!
מוצר:
טלפון סלולארי X1-01
תמונת משתמש
שם:
אליעזר
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר פריטים מאתר דיגיטלי. בדקתי מחיר בזאפ והם היו מהזולים ביותר. את הפריטים הקודמים קיבלתי בדואר לאחר מספר ימים. את המוצר הזה הלכתי לאסוף מהחנות בדיזנגוף סנטר, בגלל שהייתי צריך מהר.המוכרים בחנות היו מאוד אדיבים ועניניים, וסופו של דבר שקיבלתי את ההזמנה שלי פחות משעתיים מרגע שהזמנתי.אני בטוח אמשיך לקנות מאתר דיגיטלי וממליץ לכולם !
מוצר:
דיסק און קי CRUZER 16GB
תמונת משתמש
שם:
דורית
תאריך:
06/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי המלצה מחברים שרכשו באתר דיגיטלי. הזמנתי דרך המוקד הטלפוני אייפוד, במחיר שמופיע הכי זול בזאפ. אמרו לי מראש שאני יחכה בסבלנות כבועיים, אבל המוצר הגיע תוך 4 ימים בדואר רשום. רכשתי עוד חבילת אביזרים במחיר מצוין, והכל הגיע ארוז וסגור. אני אמשיך את ההמלצה על האתר לחברים.
מוצר:
אייפוד ipod touch
תמונת משתמש
שם:
Harel
תאריך:
05/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/2/12.
ב-15/2/12 התקשר אלי נציג מהמכירות בכדי לבקש פרטי כרטיס אשראי.
ב-16/2/12 חזרו אלי מהחברה, מפני שהתברר שהנציג מיום קודם הכניס חודש 13 בתוקף כרטיס האשראי (יש רק 12 חודשים) ולאחר השיחה הועברה ההזמנה שלי לסטטוס שולם.
ב-5/3/12 משפניתי לחברה (שבועיים וחצי לאחר ההזמנה) קיבלתי תגובה באימייל שהמוצר ישלח בהקדם.
במקביל, באתר החברה, מחיר המוצר אותו הזמנתי ירד!
החברה מתחייבת על 14 יום, אולם לאחר 18 יום המוצר עוד לא נשלח בכלל.
החברה אינה מוכנה לפצות אותי על הזמן שעבר ועל ירידת המחיר שחלה בינתיים.
אני לא אתקרב לחנות זו יותר.
מוצר:
Disk On Key Cruzer
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
26/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אונליין מהחנות. המוצר הופיע במלאי.
לאחר יומיים, ההזמנה עדיין הייתה בסטטוס המתנה. התקשרתי לחנות והם אמרו שהם מחכים שהמשלוח יגיע, לפני 14 ימי העסקים של העסקה. חיכיתי.
התקשרתי אליהם שוב לאחר כשבועיים וקיבלתי תשובה דומה.
עבר עכשיו חודש, והתשובה עדיין זהה. ביטלתי איתם את ההזמנה. לא אזמין מהם בחיים יותר ומקווה שגם אתם לא.
מוצר:
אייפוד touch 4g
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
13/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרבה בדיקות בלא מעט חנויות הגעתי דרך זאפ לאתר דיגיטלי. קניתי את המשחק בחבילה הכי משתלמת שמצאתי. ביקשתי לשלם במזומן בחנות ואכן תוך יום המוצר כבר חיכה לי בחנות. קיבלתי הסברים לכל מה שרציתי בסבלנות ובמקצועיות. לאחר שהגעתי הביתה ראיתי שהכבל לטלויזיה היה קצת משוחרר, דיברתי בטלפון עם החנות והם אמרו לי להגיע להחליף. הגעתי לחנות והחליפו לי את הכבל בלי בעיה. אני מאוד מרוצה מהקנייה, וזאת בהחלט לא הרכישה האחרונה שלי מאתר דיגיטלי.
מוצר:
קונסולה PLAYSTATION 3
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
11/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאפ וראיתי שבאתר דיגיטלי מוכרים את המצלמה במחיר מצוין וגם אפשר לקבל פיזית בחנות. הזמנתי בטלפון וביקשתי לקבל בחנות. המוכרים בטלפון וגם בחנות היו מאוד נחמדים, הסבירו לי כל מה שצריך והשלימו לי את חבילת האביזרים שרציתי. בסה"כ אני מרגיש מאוד מאוד מרוצה מהעסקה, קיבלתי מוצר מצוין במחיר מצוין. המוצר אצלי בבית תוך יום מביצוע ההזמנה, מה אפשר עוד לבקש. ממליץ לכולם !!!
מוצר:
מצלמה CANON 600D
תמונת משתמש
שם:
סיוון
תאריך:
27/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם איש מכירות טלפוני של אתר דיגיטלי,ענו לי מהר מאוד, והיו מאוד מקצועיים. הזמנתי וביקשתי לקבל את המוצר בסניף רשל"צ. נסעתי באותו היום לחנות וקיבלתי את המוצר בחנות. אין מה להגיד, שירות מהיר ויעיל. בחנות היו עוד לקוחות שכמוני היו מרוצים מהשירות, אני רק מקווה שימשיכו כך.
מוצר:
מצלמה EOS 550D
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי את האתר בזאפ. המחיר היה הזול ביותר ואיש המכירות בטלפון היה מאוד סבלני ומקצועי. היה לי חשוב לקבל את המצלמה לפני החג. ביצעתי הזמנה ולאחר שלוש שעות הודיעו לי שאני יכול לאסוף את המוצר בחנות בדיזנגוף סנטר.למחרת הגעתי לחנות ואספתי את המוצר. המוכרים בחנות היו גם מאוד נחמדים ולאחר קבלת הסבר על המצלמה יצאתי מרוצה מכל הרכישה באתר דיגיטלי.אני בטוח שזאת לא הרכישה האחרונה שלי באתר הזה, ואף אמליץ מאוד לכולם. תודה !!!
מוצר:
מצלמה canon elph 300
תמונת משתמש
שם:
igor
תאריך:
13/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון ביקשו תוספת תשלום בשביל שליח עד הבית תוך 48 שעות.
אחרי שבועיים קיבלתי אותו ללא התייחסות החברה.
לא לקנות ברשת הזו .
מוצר:
ipod touch
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב"דיגיטלי" iPod touch דור שלישי עבור הבן שלי. בנוסף הזמנתי נרתיק סיליקון באותה הזמנה.
את ההזמנה ביצעתי ב 16/3/2010. אחרי חודש (יותר מהמובטח) קיבלתי iPod שהתברר כדור שני (ולא שלישי!), ועדיין (היום 28.4.2010) לא קיבלתי את נרתיק הסיליקון.
פניתי לחברה מספר פעמים ולא קיבלתי שום תגובה (פרט לתגובה אוטומטית "פנייתך התקבלה והועברה לטיפול הגורם המתאים").
הבן שלי מאוד מאוכזב מכך שהמכשיר דור שני - במיוחד הזמנו דור שלישי לבקשתו.
"דיגיטלי" התגלו כאן כמטעים את הלקוח ואינם מספקים שרות לקוחות מינימלי.
מוצר:
Apple iPod Touch Apple iPod Touch 8GB 3rd Gen
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
24/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולת משחק wii קורא צרובים בחנות דיגיטל שופס
בחיפה קיבלתי הסבר מקצועי ומפורט מהעובד בחנות בשם:מיקי שטרית היה פשוט חוייה לקנות אצלו הוא מסביר מילה במילה אפילו נתן לנו לשחק בחנות הייתי ממליצה לכל מי שעדיין מתלבט להגיע לחנות בשדרות ההסתדרות 88 בחיפה והבחור בשם מיקי יתן לכם קודם כל לשחק במכשיר לנסות אותו ואחר כך לקנות סגרנו איתו חבילה ממש משתלמת עם כל האביזרים במחיר מצחיק אני ממש מרוצה מהמכשיר וממליצה בחום רב!!!
מוצר:
קונסולת משחק wii
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply