דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט לבית ולמשרד (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
הום אאוטלט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהום אאוטלט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
64
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
27
0
37
נמצאו 64 חוות דעת גולשים על הום אאוטלט
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
11/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון לפני שלושה שבועות
באתר רשמו כי זמן האספקה הוא עד 14 ימים
כבר שבוע שאני מנסה ליצור קשר עם החנות בכל דרך אפשרית ולא מצליח
מוצר:
ארון לתנור בילד אין
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
01/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שידת מגירות מפלסטיק.
אחרי שבועיים שלא יצרו איתי קשר ניסיתי לפנות לחנות דרך הטלפון, המייל, והוואצאפ. לא ענו לי באף אחת מהדרכים ולא חזרו אליי
מוצר:
שידת מגירות פלסטיק
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
29/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרכם מחסן לגינה ב-30/10/20. שילמתי דרך פייפאל. לא קיבלתי שום אישור הזמנה וגם לא חשבונית. זמן האספקה שהובטח באתר 3-14 ימי עסקים. ניסיתי ליצור קשר טלפוני מספר פעמים ולא היה שום מענה. ב-14/11/20 פניתי אליהם דרך פייפאל ולא קיבלתי שום תגובה. פתחתי בפייפאל בקשה להחזר כספי ואז הם נזכרו להתעורר ושלחו לי את המחסן היום. כאשר כבר בנתיים רכשתי ממקום אחר. התקשר אלי בחור מטעמם כועס ועצבני שהחזרתי את השליח עם המחסן שלא רציתי לקבל. טען שזמן האספקה הוא 30 יום (באתר כאמור מצויין אחרת). וטען שלא יזכה אותי על המשלוח. אמשיך לדרוש את הכסף מפייפאל. אבל אתם שמרו מהם מרחק...
תגובת החנות:
הי ערן,
ראשית אני רוצה להתנצל על חווית הלקוח
בדקתי עם חברת צ'יטה שליחויות ולטענתם נשלחה אלייך הודעת SMS עם תאריך האספקה.
שים לב שאתה מתגורר ביישוב מרוחק ולכן האספקה ארכה 14 ימים
בכל מקרה זיכיתי לך את הכרטיס ואני מתנצל על הרגשתך

מוצר:
מחסן ‏כתר פלסטיק 17197013 Woodland 30
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
17/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פח אלקטרוני שהיה אמור להגיע אחרי 7 ימים לאחר 10 ימים התקשרתי מספר פעמים מאחר ולא ענו המשכתי לנסות לתפוס אותם ואז ענה לי בחור שהתחיל לקלל ולגדף והתרגז שאני שואל מה עם ההזמנה איים שיתקשר למשטרה האתר שקניתי ממנו הוא "נימכר 123" יש לבחור הזה מספר אתרים וזה נראה לא טוב אנשים תיזהרו!!!!!!!!!!! הוא אמר לי שהוא עושה לי ביטול להזמנה ומחייב אותי על הביטול 150 שח בגלל שהעזתי לשאול מה עם ההזמנה כמובן שלא ראיתי החזר של שקל עד הזמן הזה!!!!ל ה י ז ה ר לא לקנות!!!!!הוא גם לא נמצא בכתובות שהוא מפרסם ויש להם מספר אתרים עם שמות שונים אז להיזהר!!!!
תגובת החנות:
הי נתן,
אני מתנצל על חווית הלקוח שלך ומבטיח שנשתפר להבא.
הפח נמכר דרך כמה אתרים ולא נרכש מאיתנו.
בכל מקרה ביקשתי מהיבואן שיצרו איתך קשר להמשך טיפול


מוצר:
2794
תמונת משתמש
שם:
docavic
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 14/10/2020 ביצעתי הזמנה טלפונית של ארון שרות מול בחור בשם משה. אמר שיספקו תוך 14 יום, בהזמנה ביקשתי שירשום את תאריך האספקה ולא רשם. בטלפון סיכם איתי על חיוב במחיר 339 ש"ח ושלח חשבונית על סך 364 ש"ח.
כשהתקשרתי לברר מדוע חויבתי ביתר. טען בחור בשם איציק כי הם גבו 25 ש"ח עבור דמי משלוח. שאלתי למה לא אמרו זאת מראש? ולמה דמי המשלוח אינם מצוינים בנפרד בחשבונית?. ענה בחוצפה שאין לו זמן בשבילי וניתק לי את הטלפון.
אשתי פנתה אליהם במקומי ודיברה עם אותו בחור שהציג את עצמו בשם איציק. שוב לצערי נתקלה בצעקנות ובגסות רוח. הוא אמר לה שיבטל את ההזמנה. התקשרתי שוב, ביקש שאכתוב לו בווטסאפ והוא יחזור באותו יום. כתבתי לו אך הוא לא חזר. צילצלתי שוב ודיברתי עם אותו איציק, אמרתי לו כי איננו מבקשים לבטל את ההזמנה אלא שיעמדו בדיבורם לגבי זמן האספקה וידאגו לטפל בהזמנה ולספק את המוצר במועד שהובטח. אמר שהוא מריץ את ההזמנה שוב .

עברו 18 ימים והמוצר טרם סופק. לצערי נתקלנו כל הזמן עם תירוצים והבטחות שווא ונותרנו עם חוויית קניה מאד מאכזבת. בינתיים הבטיחו בטלפון בתאריך היום 4/11/2020 לספק את ארון השירות ביום רביעי 11/11/2020 בין 16:00 ל-19:00. מקווה שיעמדו בדיבורם.
תגובת החנות:
הי דוביק
אני מתנצל על חווית השירות שקיבלת
עקב מגיפת הקורנה והסגר היה עיכוב בשלוחים של חברת צ'יטה שליחות ולכן הצעתי לך לקפוץ לחנות כדי לקצר זמנים
בכל מקרה אני מבטיח שנפיק לקחים בנוגע לזמני המשלוח

בברכה
מוצר:
ארון שירות דגם עילית עם מחיצה
תמונת משתמש
שם:
עדו
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שהובטח שיסופק תוך 5-9 ימי עסקים. בחלוף כשבועיים, המוצר לא הגיע ולא יצרו איתי כלל קשר מהחנות, ולכן התקשרתי לברר מה קורה.
יפתח ענה ואמר שבגלל הקורונה כתוב שהמוצרים באתר יסופקו תוך 21 ימי עסקים. בדקתי שוב - זה בכלל לא כתוב באתר, בשום מקום.
כשאמרתי לו שזה לא מקובל עליי - הגיב בצורה תוקפנית ואמר שהוא מבטל את ההזמנה שלי ומחזיר את הכסף.
כשהתקשרתי שוב - סינן, עד שבסוף ענה ואיים שיתקשר למשטרה. פשוט הזוי!
שירות לקוחות מחריד. מזעזע. מתחת לכל ביקורת.

לדעתי יש כאן הונאה כלשהי, אולי בכל פעם שמצטברות ביקורות שליליות על העסק מחליפים את שם האתר ואת כתובתו, אבל העסק הוא אותו עסק:
homeg = rihut4u = nimkar123

להתרחק!!!

אמנם קיבלתי החזר כספי - אבל גם שירות לקוחות מזעזע.
מוצר:
ארון חלק עליון 607E - רהיטי יראון
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
03/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד לא לקנות שם.
הזמנתי פח אשפה כולל דוגמה. רק אחרי חודשיים ואין סוף התכתבויות קיבלתי סוף סוף פח אשפה, אבל לא את זה שהזמנתי. שלחתי הודעה, הבטיחו שיטפלו, אבל שום דבר לא קרה. חבל שזה השירות של החברה. לצערי לא קראתי מראש את חוות הדעת על החברה. הביקורת כאן נכונה והייתה יכולה למנוע ממני עוגמת נפש, אילו רק הייתי קורא אותה בזמן.
אפילו חשבונית לא קיבלתי. למזלי קניתי באמצעות paypal, וזו הוכחת הקנייה היחידה שלי.
מוצר:
פח אשפה - פדל 50 דקו כסוף
תמונת משתמש
שם:
mesohajouj
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפים בתאריך 28/9 מדפים .. עד יומנו זה לא קיבלתי אותם ..בהתחלה אמרתי שזה תקופת חגים וסגר!!! אבל אני רואה שזה מתמשך אף אחד לא התקשר עד עכשיו לקבוע זמן אספקה.
שלחתי מייל בחזרה למייל ששלחו ממנו הקבלה לפני 4 ימים -זה מייל של עובד/ת לא מייל אוטומטי- עד עכשיו לא קיבלתי שום תשובה !!!!
תגובת החנות:
הי מיסם,

אני מתנצל על חווית השירות שקיבלת.
בדקתי עם ציטה שליחויות ולטענתם המדפים סופקו.
ניסיתי להשיכ אותך הבוקר אך לא היה מענה.
במידה והמדפים לא התקבלו צור איתי קשר ואני מבטיח לטפל


מוצר:
מדפים
תמונת משתמש
שם:
YA
תאריך:
17/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו ארון לגינה בתאריך 10.07 ועד היום הוא לא הגיע.
בהתחלה קיבלנו מענה שתאריך האספקה נדחה והארון יגיע ב-10.8.
גם המועד הזה עבר.
ניסינו ליצור קשר עם החברה ולא קיבלנו שום תגובות.


מוצר:
ארון לגינה מסוג 270 שרווד
תמונת משתמש
שם:
עמל
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב12/7 תוך הבטחה לאספקה ב21 ימי עסקים. ב10/8 אומר לי (אחרי שניסתי לתפוס אותם 7-8 פעמים כל כמה שעות, במשך יומיים. ומבטיחים במענה אוטומטי שיחזרו, ולא עונים בווצאפ) שיגיע ב14/8 . זה יום שישי, מה שאומר שהם עובדים גם בשישי ואז ה 21 ימי עסקים שלהם ב4/8... בכל אופן גם בלי ימי שישי זה באיחור של שבוע. מבאס. מקווה שיגיע
תגובת החנות:
הי עמל,
ראשית צר לי על הרגשתך
בדקתי את הנושא ואני רואה שנחמה עודכנה בתאריך האספקה גם טלפונית וגם ב SMS
בכל מקרה אני מבטיח להפיק להבא לקחים ולעדכן גם אותך

בברכה
מוצר:
ארון שיטה 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה עמידה בזמנים אין תחליף לאמינות ! כבוד מומלץ מאוד וגם מחיר הוגן תודה !
מוצר:
מחסן מנור 6*5
תמונת משתמש
שם:
roslan
תאריך:
05/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצע בתאריך 13 ביולי 2020.

ב20 ליולי 2020 התקשרתי אל בית העסק במספר 0584627501 על מנת לברר איכן נמצא המשלוח ומתי יגיע.
כאשר דיברתי עם נציג שלכם בשם משה נאמר לי כי יגיע המשלוח ביום רביעי 29 ביולי 2020 בין השעות 16:00 - 19:00 אך שליח כמובן לא הגיע ולא התקשר לומר שאינו מגיע. בזבזתי את זמני בהמתנת שווא.

התקשרתי לחברת "כתר" על מנת לברר איכן עומד המשלוח במידה ואתם מזמינים ישירות. הם אמרו שאין להם שום הזמנה מיכם ואין מספר משלוח שכזה בכלל.

בתאריך ה02 לאוגוסט התקשרתי ודברתי שוב עם נציג בשם משה על מנת שיזכה אותי בסף מאחר ויש את חוק הגנת הצרכן ועברו 14 ימי עסקים מיום ההזמנה והמשלוח לא הגיע כלל. הוא אמר שיבדוק מול חברת שליחויות צ'יטה (התקשרתי לחברת צ'יטה ואין בכלל מספר משלוח שכזה) וידיע היום רביעי 05 אוגוסט 2020 הסכמתי להמתין היום גילתי שזו הייתה טעות.

אתם מסננים בלי סוף את המספר ולאחר שתקשרתי ממספר אחר וכל השיחות מוקלטות משה ניתן לי את השיחה באמצע ואמר בוואצפ שלכם כי יזכה לא עונה וממשיך לסנן.
מוצר:
ארון שירות
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
21/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25.6 רכשתי ארון שירות מהאתר, התחייבו ל-עד 14 ימי אספקה, עד היום 22.7 לא סופק המוצר,
לא עונים לטלפונים או להודעות, אין עם מי לדבר, וגם כשהצלחנו לתפוס מישהו מהחנות אחרי אין סוף שיחות שלא נענו, הביאו לנו יום ותאריך לאספקה,
כמובן כשהגיע המועד אף אחד לא הגיע או יצר קשר,
מאז בכלל לא עונים לטלפונים לדעתי מסננים את השיחות כי מטלפון אחרי הם עונים ואז מנתקים בפנים,
בושה לזאפ שחנות כזאת מפורסמת אצלה למרות כל התלונות והתגובות הרעות.
אני מגיש תלונה במשטרה על הונאה.
תגובת החנות:
עדי שלום,
מברור עם דואר ישראל עולה כי נעשו 2 ניסיונות לספק לך את הארון ב 9.7.20 בשעה 10:00 וב 15.7.20 בשעה 12:15.
אני מצרף את תעוד דואר ישראל בנוגע לניסיונות למסירת הארון.
צור בבקשה קשר עם שירות הלקוחות להמשך טיפול

מוצר:
ארון שירות
תמונת משתמש
שם:
אלינה
תאריך:
23/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה ב 11/06/2020 ועד עכשיו לא קיבלתי מוצר. פעמיים קבעו תאריך משלוח ופעמיים לא הגיעו.ויכשיו לא עונים לטלפון.
חנות לא נמצאת לפי הכתובת שכתוב באתר. שירות גרוע.פשוט בושה.ממליצה לא לקנות שם!
אני מתכננת לתבוע משפטית אם לא יחזרו אלי!!!
תגובת החנות:
הי אלינה,
מבדיקה עם דואר ישראל עולה כי הספסל כן נמסר בתאריך 18.6.20 בשעה 13:30 לכתובת שמסרת לנו.
אני מצרף את חתימת המקבל. תוודאי בבקשה שאחד מבני הבית לא חתם במקומך.

צרי בבקשה קשר עם שירות הלקוחות להמשך טיפול
מוצר:
ארגז אחסון ספסל עדן 265 ל' כתר פלסטיק
תמונת משתמש
שם:
אליש
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה של שירות.
עדיין מחכים שיחזרו אלינו לבצע משלוח של הזמנה שחוייבה בכרטיס אשראי כבר לפני חודשיים.
תתרחקו כמו מאש!
מוצר:
מדפי פלסטיק למחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
rotrm
תאריך:
08/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואלה סבבה
רכשנו בית
הגיע בוריס וגם הרכיב ללא עלות, כזה שירות לא ראית


.
מוצר:
בית ילדים רנצו
תמונת משתמש
שם:
איש
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארגז ב 13.4.20 עד היום 4/5/20 לא קיבלתי אותו , אין תשובה בטלפון שלהם.

בפעם האחרונה שדיברתי איתם לפני כשבוע הבטיחו שתוך יומיים זה יגיע .

מא דלא ממליץ להזמין מהם.

מוצר:
ארגז אחסון
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
25/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות "הום אאוטלט" את המחסן "WOODLAND 30" של חברת "כתר". כאשר התקשרתי, מייד ענו לי.
קבלתי את המחסן בפחות מ3 ימי עסקים למרות שמוגדר היה עד 10.
חייבו אותי עבור מחיר המוצר הובלה בסכום אפילו קטן יותר ממה שסגרנו.
שליח היה בסדר: הביא את המוצר אל תוך הגינה.
הבעייה היחידה: גב אריזת ניילון של המוצר היה פתוח ולא מצאתי בפנים רשימת חלקים והוראות הרכבה למוצר.
אני לא יודע האם דפי מידע הלכו לעיבוד בגלל הפתח באריזה או לא סופקו על ידי היצרן.
בסופו של דבר הסתדרתי והרכבתי את המוצר.
מוצר:
המחסן WOODLAND 30 של חברת "כתר"
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
26/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח מאוד. התייעצתי עם לירן לגבי המחסן.
אחרי יומים המוביל תיאם איתי סהכ מאוד מרוצה
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
mspam054
תאריך:
19/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
VERY BAD SERVICE!
By phone they promised to send me the item in 3-4 days but after hundres of calls i received it in 3 weeks.

VERY CHEAP ITEM
The product is not good quality, the plastic is very cheap and the shelves are not
תגובת החנות:
הי,
ראשית אני מתנצל על חווית הרכישה שלך
אודה אם תוכלי לשלוח אליי את מספר החשבונית או טלפון ליצירת קשר

בברכה
מוצר:
500183BG
תמונת משתמש
שם:
מתי
תאריך:
13/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. לירן עבר איתי על כל הפרטים להתקנת המחסן וכבר למחרת יצרו קדר לאספקה
סהכ מרוצה
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי פרטים , יצרו קשר תוך 15 דקות בוצעתי הזמנה למחסן והביאו תוך 3 ימיםתודה רבה לירן
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגירות כתר, הובטח משלוח תוך 14 יום, לאחר 2 יום התייאשתי, ניסיתי להתקשר לחנות אך אין מענה. ניסיתי עד כה שוב ושוב ללא תועלת. גם במייל אין תגובה.
אני מתכננת לתבוע משפטית אם לא יחזרו אלי תוך יומיים
תגובת החנות:
הי רחל,

אני רואה שחברת ציטה שליחויות ניסו ליצור איתך קשר ב 5.1 וגם ב 8.1
צרי איתנו בבקשה קשר לתאום מחדש של אספקת המגירות
מוצר:
מגירות כתר
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מחסן לגינה עם ריצפה.
השליח התקשר כמה פעמים כדי לתאם והביא את המחסן בערב.
סהכ מרוצה מהשירות
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
Karen
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון כתר. חויבתי בויזה מיידית. היה כתוב : משלוח תוך 7 ימי עסקים.
חיכיתי יותר מחודש. כל 3 ימים הייתי מתקשרת. רוב הפעמים לא ענו לי. כשענו, תמיד הבטיחו ''שבוע הבא, מבטיח אישית !'', ואף פעם לא הגיע.
כשבפעם החמישית או שישית אמרו לי ''שבוע הבא'', נשברתי וביקשתי פשוט לבטל את העיסקה ולקבל החזר. הסכימו מיד, כאילו שזה היה יותר קל עבורם מאשר לבקש ממני שוב לחכות כשבעצם יש להם בעיה ואולי זה אפילו לא היה במלאי...
בקיצור, זה היה לפני שבוע. מאז לא קיבלתי שום החזר. אמרו לי שעשו, אבל אין זיכוי בויזה ולא בחשבון הבנק.
מה עושים במצב כזה עם חנות מסוג זה ?
מוצר:
ארון כתר שני
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply