דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן וציוד קמפינג (לוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גלאור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגלאור אונליין ?
1.04
ציון ממוצע
23
חוות דעת בשנה האחרונה
51
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
0
0
9
שנה אחרונה
0
0
23
כל הזמן
6
0
45
נמצאו 51 חוות דעת גולשים על גלאור אונליין
תמונת משתמש
שם:
yoel12441
תאריך:
05/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ספקו שולחן 1 במקום 2
שרות לקוחות גרוע כמעט אף פעם לא עונים
מוצר:
שולחן מתקפל 120
תמונת משתמש
שם:
Yigal
תאריך:
02/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המושג "ישראבלוף" הומצא ממש על חברת גלאור - חברה שמזלזלת (בלשון המעטה) בלקוחות - לא להתקרב!!! להתרחק כמו מאש!!!
בתאריך ה- 2.3 ביצעתי הזמנה של ריהוט גן, כאשר ההתחייבות של הספק על פי הרשום באתר של ביחד בשבילך היה 15 עד 18 ימי עסקים והמשלוח היה אמור להגיע.
בטווח הזמן הזה אף אחד מצד הספק או חב' השילוח לא פנה אליי כדי לתאם משלוח.
ביום העסקים ה-19 במספרו, אני פניתי לספק והנציגה ששוחחה עימי אמרה שהיא מעבירה את הפנייה וש ''תוך שעה'' יצרו איתי קשר לקביעת תיאום אספקה.
חלפה לה יממה ללא הועיל ושוב פניתי אליהם ומישהי אחרת קיבלה את הפנייה שלי ואמרה שהיא דואגת שיפנו אליי לתיאום אספקה בהודעת אסאמאס.
עוד יום חלף, אף אחד לא יצר איתי קשר! לא קיבלתי שום הודעה!
21 ימי עסקים חלפו והמשלוח רחוק מלהגיע אליי. ממש זילזול והתעלמות מוחלטת ואף פנייה יזומה מצידם וזאת למרות העובדה שהם חורגים מההתחייבות שלהם כלפיי כלקוחה!
שוב צילצלתי ומישהי אחרת ענתה לי רק שהיא פתאום מזהה שאין חשבונית תשלום(2 נציגות לפניה לא ראו את זה!?) כמובן שהתעקשתי שהכל משולם כולל משלוח דרך ביחד בשבילך והקבלה אצלי, אז היא אמרה שהיא מעבירה את זה הלאה למי שמטפל בכספים ושוב- שיצרו
מוצר:
מערכת ישיבה לגן מדגם "סקרמנטו"
תמונת משתמש
שם:
סיון
תאריך:
25/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפלה בי בחורה בשם תמר
נציגה נדיבה ושרותית
אומנם לא קיבלתי את המוצר עדין .
מוצר:
פינת ישיבה
תמונת משתמש
שם:
omer
תאריך:
28/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, סיפקו מוצר לא נכון ולא מוכנים להחליף. למרות שהבטיחו שיחליפו
במשך שבועיים הבטיחו לשלוח נציג, פתאום שינו את דעתם וכעת מתנערים מההבטחה
מוצר:
כוורת מדפים
תמונת משתמש
שם:
dudi
תאריך:
20/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן קפה. נאמר שהשולחן יגיע תוך מספר ימים לסניף. בהמשך התקשרו ואמרו שהיחידה שבמלאי פסולה. הציעו שאקח את הפריט מהתצוגה. אחרי שהבטיחו שבדקו את הפריט והוא תקין הגעתי לחנות. הפריט לא היה תקין. ביטלתי את ההזמנה. הובטח זיכוי והלכתי. אחרי זמן קצר התקשרו והודיעו שהפריט הגיע שאבוא לקחת. הגעתי אבל נאמר שהופק זיכוי ואיני יכול לקחת "כי אם לא יבטלו את הזיכוי בטעות או שאקבל אותו מי מבטיח שאשלם?" הסברתי שיש הרבה אפשרויות להבטיח (צ'ק בטחון, כדוגמא) ואחרי שפעמיים קראו לי סתם שילכו לקראתי. מנהל הסניף לא היה מוכן לשום הסדר אפילו לא התנצל. ביקשתי לדבר עם המנכ"ל אבל הוא טוען שהמנכ"ל לא מדבר עם לקוחות! עבר חודש, אין זיכוי, אין פריט ואפילו אין התנצלות.
תגובת החנות:
היי דודי, אשמח שתיצור איתי קשר להמשך טיפול 054-8371888 שלהבת-מנהלת שירות לקוחות
מוצר:
סט קפה פרימיום סאן רייס
תמונת משתמש
שם:
Yehonatan
תאריך:
17/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ:לק - תתרחקו כמו מאש. 'שירות' זוועה! מוצרים הוזמנו ולא הגיעו, ללא שום החזר.

במעט יותר מילים:
רכשתי מגלאור מוצרים לגינה בסך של כ-4200 ש"ח. תואמה אספקה לחודש לאחר מכן. בפועל המוצרים לא הגיעו במועד המיועד ואף אחד לא הודיע. מאז התחילה סאגה של רדיפה בלתי פוסקת אחרי החברה. אפס זמינות הטלפון, במייל, בפייסבוק, ודרך האתר. אחרי כחודש מרדף תואמה אספקה מחודשת - ונחשו מה? גם היא לא הגיעה. מיד ביקשתי לבטל את העסקה. מאז עברו שבועיים וחוץ מהעובדה שחסמו אותי מלהגיב בפייסבוק - אין קול ואין עונה. תתרחקו!!!
מוצר:
פינת ישיבה לגינה הוואי 3 1 1
תמונת משתמש
שם:
beni715
תאריך:
11/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ, הזמנתי פינת ישיבה עם כיסוי, הכיסוי הגיע קרוע והם לא מוכנים לקחת על זה אחריות. וכשמבקשים לדבר עם מנהל הם אומרים שיחזרו ובפועל לא חוזרים, למרות שהתקשרתי כמה פעמים, פשוט מסננים.
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
SR
תאריך:
29/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פינת ישיבה וינה. איסוף עצמי. הזכוכית של השולחן הגיעה מרוסקת לחתיחות.
כשהגעתי למחסן לאסוף,מיד החתים אותי עוד לפני שהוציא את הסחורה ולא פתח את הארגז לוודא שהכל תקין.
כשהוציא אותו, הטיח את הארגז על הרצפה עם המלגזה.
הובלתי הכל בעדינות, לא רק שלא הפלתי את הארגז, אפילו מכה קטנה הוא לא קיבל. אין מצב שהזכוכית התרסקה ככה מההובלה שלי.
כעת מסרבים להחליף בטענה שבהובלה עצמית אין אחריות. שכחו כמובן לציין את זה ברכישה..
תתביישו.
מוצר:
פינת ישיבה וינה
תמונת משתמש
שם:
sapir1234512
תאריך:
07/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט ישיבה למרפסת במסגרת מבצע שבקניית סט מקבלים ערסל בתוספת של 200 ש"ח. ההזמנה של הסט סופקה בזמן אולם ללא הערסל. לאחר מספר פניות בעניין הגעתי לנציגה מקסימה ושירותית בשם תמר שמיד טיפלה בי ואישרה לי מידית תוך כדי השיחה את רכישת הערסל בהתאם לזכאות המבצע. כעת נותר רק לחכות לקבלת הערסל.
מוצר:
הוואי קפה
תמונת משתמש
שם:
Sarit
תאריך:
25/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין של תמר! היא פשוט מדהימה. שירותית, תקתקנית ונעימה (אפילו שהכלבה שלי נבחה ברקע...)
עזרה לי בסבלנות ובנחת למרות שחפרתי לה עד שהחלטתי
מוצר:
פינת ישיבה כריסטינה תלת
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
23/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לשירות לקוחות והשרות שקיבלתי היה מעל ומעבר ! בחורה מקסימה, מקסימה בשם תמר, עשתה מאמצים רבים לעזור לי לרכוש את הסט המתאים לי - באמת מעל ומעבר. בנוסף למקצועיות הרבה שהפגינה, גם היחס האנושי והלבבי שלה הפך את הקניה לחוויה נעימה.
תודה רבה על חווית קניה נהדרת , תודה לתמר:)
מוצר:
ריהוט גן - דגם המילטון
תמונת משתמש
שם:
fazaavi
תאריך:
11/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרנו בסניף באזור התעשייה הצפוני בלוד, קיבלה אותנה מוכרת סופר נחמדה בשם תמר , עזרה לנו מאוד בתהליך הקנייה והפגינה ידע רב מה שעזר לנו בסופו של דבר לבחור הרבה פריטים , וגם יצאנו מרוצים מההנחות שקיבלנו , בקיצור מומלץ בחום.
מוצר:
ריהוט גן
תמונת משתמש
שם:
rmon18
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם לא קיבלתי עדיין את המוצר אבל קיבלתי שירות מתמר והיא הייתה נחמדה ואדיבה מאוד..מקווה שגם המוצר יהיה ברמה גבוהה
מוצר:
סטאי פינה זוגית
תמונת משתמש
שם:
אורה
תאריך:
03/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה גרועה, אל תתקרבו!! לא עומדים בזמני אספקה, מביאים מוצרים פגומים ואחרי זה אומרים זה לא באחריות, מתחמקים מהלקוחות!!!
תגובת החנות:
היי אורה,
חברת גלאור לא מתחמקת מלקוחות וכן לוקחת אחריות על המוצרים אשר נרכשים במידה וזה בתוך מסגרת אחריות
בכדיי לעזור ניתן לחייג לשירות לקוחות שמספרו:039044412
ובמידה ויש קושי,
יש מנהלת שירות ששמה ריקי והיא תשמח לעזור ולתת מענה
מוצר:
מערכת ישיבה אמסטרדם
תמונת משתמש
שם:
liorn40
תאריך:
24/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי הגיע שבור וכל הניסיונות שלי לתאם החלפה לא צלחו, התעלמות. זהירות כי מדובר בספק עם תודעת שירות גרועה ביותר
ולא חוזרים... שולחים הודעה כתובה בכדי להציג מצג שווא של התייחסות ובפועל לא מטפלים. עשרות הודעות !!! הזהרות והשמרו
בנוסף חסמו אותי לתגובות בפייס בוק כדי שהציבור לא ידע את האמת. תתביישו !
מוצר:
ערסל
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
31/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. הנציגות מאוד נחמדות ומשאירות הודעה, אולם אף אחד לא חוזר אליי מזה 3 שבועות. ואינספור פניות ובקשות שיחזרו ויעדכנו בנוגע לחסר של הערסל באספקה. צפי או מידע כלשהו למועד אספקתו.
חבל, כי השירות בחנות (לוד) היה נהדר!
מוצר:
פינת ישיבה מיאמי
תמונת משתמש
שם:
giladorenins
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר,
בריכה חדשה הגיעה עם מלא חורים בצדדים ובקרקעית והם מתנערים מאחריות, לא מביאים פתרון ולא רוצים להחליף... הכסף הלך לפח
מוצר:
בריכה bestway 56405
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
23/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ומוצרים גרועים!
הזמנו נדנדה לגינה, אשר הגיעה באיחור. כאשר כבר הגיעה, הייתה מלאה חלודה. אחרי המון נסיונות ליצור קשר עם החברה, הצלחנו להגיע למענה אנושי נורמלי, והובטח לנו נדנדה חדשה. עבר יותר משבוע ולא קיבלנו נדנדה. אנחנו תקועים עם ארגז ענק באמצע המרפסת.
מוצר:
נדנדה לגינה
תמונת משתמש
שם:
Negoha
תאריך:
23/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע! הגיעעה אלי ספה דו מושבית פגומה ברמה שאין אפשרות להרכיב אותה היא לא סיימה את הייצור שלה! ואין להם מענה לתת לי. אמרו לי שישלחו אליי חומרים להרכיב אותה כדי לסיים את הייצור שלה - אני לא עובדת ייצור. אחר כך הציעו לי שישלחו לי מתקין ואשלם 280 - ישלחו לי מתקין כדי לסדר פגם שהגיע מהמשלול שלהם. משמע, הם שלחו לי משלוח תקול ואני צריכה לשלם להם כדי שיסדרו לי אותו.
מוצר:
פינת ישיבה דו מושובית בולוניה
תמונת משתמש
שם:
lavskyt
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו( גריל)מנגל נפולאון בסכום 4100 שח
הבטיחו לנו תוך שבועיים להביא את המשלוח.ביום שמשלוח היה אמור להגיע קיבלנו הודעה שזה יגיע ב9:00 בבוקר וזה לא הגיע.התקשרנו לשליח אמר שהוא לא לקח אותו בכלל מהמחסן ולא מגיע.לקחנו חופש במיוחד וגם היה יום הולדת לבעלי יום למחרת.התקשרנו למחסן וגם לחנות אמרו שלא יביאו לנו את המנגל ביום אחר.שוב לקחנו את החופש,בעלי חיכה יום שלם בערב זה הגיע סוף סוף אבל....נהג היה לבד ולא רצה להרים את המנגל לקומה 3בבניין עם מעלית ביקש מבעלי קודם שירד,בעלי לא הסכים אז הנהג הכניס את המנגל למעלית וביקש מבעלי להוציא אותו לבד.את המנגל גם בעלי הרכיב לבד.השירות על הפנים,התנהגות גם על הפנים.יותר לא קונים מהם כלום וגם לא ממליצים לאף אחד.מאוד התאכזבנו מהקניה וגם ארסו לנו את כל המצב רוח ליום הולדת.
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לי לשמוע על החוויה שעברת.
עם זאת אציין כי ההרכבה הינה עצמאית ע"י הלקוח וכן לא שילמת עבור ההרכבה ואף ניתן לראות זאת בהזמנה המקורית שביצעת.
בנוסף, מדובר באספקה עד 14 ימי עבודה ואכן החברה עמדה בזמני האספקה וסיפקה זאת עד 14 ימי עבודה ללא כל עיכוב מצידנו.
בכל אופן, נשמח לשמוע כיצד ניתן בכל זאת לשפר את חווית הקנייה ומה נוכל לעשות מצד החברה.
נשמח להשארת פרטים ונחזור אליך.

מוצר:
רוג שחור
תמונת משתמש
שם:
michab7
תאריך:
17/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו פינת ישיבה- הגיעה אלינו פינת הישיבה מתצוגה ועם שריטות. בנוסף לא הגיע לנו הערסל מתנה למרות שקנינו ב3000 ש"ח. הנציגה טוענת שאיפשהוא כתוב שהמבצע לא כולל את מה שהזמנו... (לא השורות הקטנות שמופיעות פה בפרסום למעלה אלא החרגות שכתובות איפשהוא- לא ברור איפה...בקיצור חווית קנייה לא מומלצת בכלל. מחכים לנציג שיצור איתנו קשר ויתנו לנו את מה שקנינו ומגיע לנו. מיכה בן יצחק
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מוצר חדש
אכן במבצע הנל הערסל מתנה לא היה כלול במבצע
ולאחר שיחה עם הלקוח לפנים משורת הדין הלקוח קיבל את הערסל בשביל ההרגשה הטובה של הלקוח

מוצר:
פינת ישיבה
תמונת משתמש
שם:
eti
תאריך:
04/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פעם אחת ולא אקנה בחיים יותר.
הרגל של הכורסה נישברה תוך שבוע והם סיפרו סיפורים ולא לקחו אחריות.
אני רואה התגובות שאני לא היחידה.
ממש לא ממליצה לקנות מהם!
מוצר:
כורסא מעוצבת דגם שיקגו
תמונת משתמש
שם:
yossi.hai7
תאריך:
15/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גזיבו לפני כחצי שנה. כיסוי הברזנט ניקרע. רציתי לקנות ברזנט חדש. החברה לא מחזיקה חלקי חילוף.. חברה לא רצינית. לא לקנות שם שלא תתקעו כמוני.
מוצר:
גזיבו
תמונת משתמש
שם:
Ofira
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפניםםם!
סיפקו ערכת ניקוי בריכה חלקית ושבורה...
לא מצליחה לקבל מהם תחליף או זיכוי...
מוצר:
ערכת ניקוי לבריכה
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
08/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם דרך אתר "p1000" שולחן אלומיניום,25/08/20

ב 31.8.2020 הגיע שולחן פלסטיק פשוט, פניתי ל"גלאור" ואמרו "שיטפלו בהקדם",,
ב 2.9 וגם ב 3.9 פניתי דרך כל דרכי התקשרות איתם, אמרו "יטפלו".. ב7.9 וגם 8.9 ביקשתי שיבטלו,
פשוט אין יחס!
מוצר:
שולחן אלומיניום
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply